Schepsel wrote:Nou ja, ik doelde vooral op ''medicinale'' werking, een uitdrijving mag toch niet zomaar? En iemand die leraar is heeft op z'n minst hbo gedaan, dus weet hij toch wat epilepsie is?
Ik overwoog wel een exorcisme maar dat leek me té onwaarschijnlijk, misschien eerder dat hij die persoon gezond zou toveren ofzo. Wat een ramp als zulke figuren voor een schoolklas kunnen staan, gaat 'ie dan bidden als er brand uitbreekt.
Voor koran leraren - al dan niet gewone leraar - gelden heel andere normen dan voor gewone mensen. Ik heb zelf de leraren opleiding gedaan, en een EHBO cursus zat er niet in. Ergo, een gemiddelde koran leraar heeft vrijwel zeker geen EHBO diploma. Want EHBO binnen het mohammedanisme is koran openen, voorlezen.
Was voorheen geen probleem, aangezien de gemiddelde leraar snel door heeft of een leerling ligt te simuleren of serieus een probleem heeft. En dan belt hij of zij de ambulance. In afwachting daarvan zijn er altijd genoeg mensen met wel een EHBO diploma. Maar tijden veranderen. Een school met een koran leraar is vrijwel altijd een hele slechte school. Waar (gewone) leraren alleen gaan werken als ze letterlijk nergens anders aan de slag kunnen, en dan nog alleen op staffe van korting op een uitkering. Zijn vaak niet de best leraren, anders hadden ze wel ergens anders een job gehad. Dus de kans dat die extra cursussen gevolgd hebben is niet echt groot. Als er een koran leraar is, zijn er meestal een hoop mohammedanen al dan niet leraar. Waar de meesten geen flauwe notie hebben wat de afkorting EHBO inhoudt.
Waar voorheen gezond verstand regeltjes overbodig maakte moeten we nu een heel dik boek gaan schrijven wat er allemaal wel of niet gedaan moet worden. Erger: mohammedanen hebben compleet schijt aan onze samenleving, dus die regeltjes zijn er om genegeerd te worden. Want de kazen/frieten verzinnen dat enkel om hun te discrimineren, immers. Alleen al daarom is mohammedanisme bepaald geen aanwinst voor onze samenleving.